Website Optimalisatie Scan

 199,00

Wil je meer succes behalen met je website? Doe eerst de Website Optimalisatie Scan!

Een nieuwe website laten maken, dat doe je natuurlijk niet voor niets. Want zodra je website ‘live’ is, wil je ook concrete resultaten zien. Zoals hoge bezoekersaantallen, veel verkochte producten, veel inschrijvingen voor de nieuwsbrief of meer offerteaanvragen per maand. Wat je doelstelling ook is, je wilt goede resultaten boeken met je website.
Als je wilt weten, waarom bezoekers niet overgaan tot het kopen van je producten, dan is onderzoek nodig om te achterhalen op welke pagina ze afhaken bijvoorbeeld. Mogelijk dat het om een niet-werkende button gaat. Of meerdere taalfouten in de beschrijving. Conversie Optimalisatie is het onderzoeken van klantgedrag én het optimaliseren van de website. Zo loop je geen klanten of omzet meer mis. 

Investeer in je website en doe de Website Optimalisatie Scan!

Bij Website – en Conversie Optimalisatie wordt er vooral gelet op:

  • gebruiksvriendelijkheid en ‘user experience’
  • kwalitatief goede teksten die aansluiten bij wat bezoekers willen
  • overzichtelijke en rustige uitstraling van de website
  • techniek, zoals hosting en plugins
  • design, lay-out en kleurgebruik

Dit zijn de voordelen van Conversie Optimalisatie:

  • meer klanten uit hetzelfde aantal bezoekers
  • verbeteren van functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid van de website
  • inzicht in wat bezoekers op je website doen (of juist niet doen)
  • inzicht in welke onderdelen van de website verbeterd kunnen worden
  • meer omzet halen uit je online bezoekers
  • verbeteringen op basis van bestaande data en statistieken
  • maximaal rendement uit je online marketing activiteiten
  • verbetering van gebruikservaring: meer klanttevredenheid
  • meer kennis over je eigen klanten: inzicht in klantgedrag
  • meer controle over de prestaties van je eigen website
  • sneller groeien dan je concurrent, op basis van eigen data
  • lange termijn effect, met blijvende resultaten
  • stijging in de zoekresultaten, dus hoger in Google

Investeren in Conversie Optimalisatie werkt het beste als:

  • je website al langere tijd bestaat en ook bezoekers trekt
  • online advertentiecampagnes zijn professioneel opgezet
  • er wel bezoekers komen, maar ze doen (kopen) niets
  • je op het punt staat een nieuwe website te lanceren
  • je een belangrijke marketingcampagne gaat lanceren
  • je meer offerte-aanvragen maandelijks wilt binnenkrijgen

Wil je ook weten hoe je een betere conversie kunt realiseren? Vraag vandaag nog de uitgebreide ‘Website Optimalisatie Scan’ aan.

Waar betaal ik voor?

Je betaalt 199 euro voor het laten onderzoeken van de gehele website (design, user experience, content, techniek). Ook onderzoeken we aanwezige data uit Google Analytics en Search Console. Dit doen we o.a. met gebruik van Google Data Studio. Deze vorm van Data Driven Optimalisatie helpt om snel inzicht te krijgen in verbetermogelijkheden. Daarna komen we met een uitgebreid advies én een plan van aanpak. Na deze Scan weet je exact wat je kunt verbeteren om écht goede resultaten te behalen.
Uiteraard kunnen wij ook het voorgestelde plan van aanpak voor je uitvoeren, tegen een voordelig tarief. Gebruik hiervoor de Strippenkaart!

Scroll naar boven